perjantaina, heinäkuuta 16, 2010

Palautteesta

Blogin lukijoiden jokkoon on tullut lisää porukkaa, siitä kiitokset. On mukava kirjoittaa, kun tietää, että ajatuksia luetaan. Niille, jotka aikaisemmin eivät ole sattuneet huomaamaan, kerron jälleen, että kommentit palautelaatikon kautta tulevat ainoastaan minun luettavakseni.

Kaikki palautteet luen ja niihin, joissa on lähettäjän yhteystiedot, myös vastaan, jos niin halutaan. Palautteen määrä on melkoinen, enkä ehdi harrastaa sensuuria niiden välillä, joita julkaistaan ja niiden, joita ei. Olen päätynyt ratkaisuun, että palautteet näkyvät ainoastaan minulla. Aidosta keskusteluforumista ei minun blogini siis käy. Sitä varten on muut areenat.

Tämä järjestely on ainoastaan siitä syystä, että en halua asiattomuuksien ja solvauksien päätyvän muiden lukijoiden (äitini) tietoon. On turhaa pahoittaa nimettömien kirjoittajien ikävillä viesteillä muiden, kuin minun mieltäni. Näitäkin tapauksia nimittäin on. Se on tietenkin harmi, että tällä tavalla toimien kaikki asialliset palautteet jäävät julkaisematta, mutta em. syistä johtuen, olen havainnut tämän parhaimmaksi tavaksi toimia.

Ei kommentteja: